Inga - Snälla Hjälp!

Kan ingen i familjen förbarma sig över denna blogg. Har ännu inte kommit i fas efter att jag börjat på mitt nya jobb så jag behöver Er hjälp nu! Tänk på alla fyra (4) trogna läsare som nu börjat tappa sugen (såg att det bara var en (1) som varit in idag) eftersom det inte händer någonting på vår sida. Jag lovar att ta mitt ansvar bara det värsta lagt sig på jobbet. Kan för övrigt berätta att jag trivs mycket bra med jobbet men det är inte lätt för en (snart) 54-årig dam att sätta sig in i allt nytt. Kom igen nu! SKRIIIIV!   Kramar mor

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack!! Tack så mycket för den här bloggen jag är ledsen att jag inte kommenterat förut men jag har följt denna blogg från dag ett, och jag har väl varit lite för blyg för att kommentera förr. Din blogg har förändrat mitt liv på ett otroligt positivt sätt. Jag är förundrad av din skönhet, Inga, samt positiva attityd och mysiga och intressanta liv. Och inte att förglömma ditt charmerande skrivsätt.

Många varma hälsningar och med förhoppning av styrka och mod i ditt arbete, du är verkligen fantastisk så stå på dig och begär för guds skull om mer betalt, vad du än får är det nog inte nog för din varma uppenbarelses skull, du är sannerligen ett ljus i mörkret!! Trots detta är det nog svårt att hålla gnistan uppe i så kalla och mörka breddgrader.. Kanske en ljusterapilampa skulle vara väl på plats i ditt hem..? Om det inte vore för att jag enbart lever på min pension skulle jag införskaffa en bums och skicka åt dig, Kära Inga! Nå nu får jag sluta, men jag vill att du ska veta att jag är en av dina största 'fans'! Vänliga Hälsningar, Herr Osterberg, Califonien, USA

2008-12-09 @ 21:34:14
Postat av: Inga Alke

Herr Osterberg! Tack för de värmande orden. Jag hade naturligtvis ingen aning om att en man som Ni, så välformulerad och charmerande, från ett land så lång bort ifrån, funnit ett nöje i att läsa mina enkla skriftställningar. Ni har helt rätt i att det kan vara svårt att i alla väder vara positiv men mitt sätt är sådant. Jag undrar om Ni herr Osterberg är en aning synsk till Er läggning eftersom Ni nämner detta om "mer betalt"... Mina tankar har nämligen dragit sig åt detta håll under den senaste tiden. Det skulle vara intressant att höra mer ifrån Er. Ni verkar vara en spännande person med många bottnar. Tänk inte mer på gåvor till mig. Det ni, herr Osterberg, har skrivit till mig, är den största gåvan!

Högaktningsfullt Inga Alke

2008-12-09 @ 22:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0