I kväll var vi unga!

I kväll fick jag order att var ombytt och klar för en hemlig MC-tur kl 19.00. Sagt och gjort, klockan 19 var jag klar så vi drog iväg med 19.15-färjan över sjön. Vi hamnade till slut på Stocke-Titt, Frösön där de hade spelmanskväll med allsång. Det var detta min kära man ville överraska mig med. Han vet ju att jag diggar allsång... Är det inte för rart? Jag blev också bjuden på smarrigt fika som var lite väl tilltaget. När vi mulat i oss godsakerna och börjat titta oss omkring konstaterade vi snart att det är inte ofta man känner sig ung på tillställningar nu för tiden!


En mycket uppskattad utflykt till Stocke-Titt


Till och med min gamla gubbe var ung denna kväll


Hustrun såg ju ung och raffig ut som vanligt!

Kommentarer
Postat av: Alf

Hejsan! Ja, nog tusan ser ni unga ut! Einar ser lite ut som en ung spjuver, vad månne?

2009-07-16 @ 07:48:50
Postat av: Ingrid Gustafsson

Hoppas ni har en skööön semester!! Här på jobbet är bara regnigt och trååkigt!

Ingrid

2009-07-16 @ 17:43:05
Postat av: Inga

Hej Ingrid! Allt är helt ok! Det mesta handlar om bygget och bröllopet så jag har inget direkt känsla av en lång semester men det har sin tjusning att planera! Idag ska jag måla brädor och leta centraldammsugare... Kram

2009-07-20 @ 08:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0