Snickarna i närbild

I dag, min andra semesterdag, kronprinsessans 32-årsdag, vaknade jag till ett strålande högsommarväder. Klev snabbt upp och åt frukost och skyndade ut för att påbörja gräsklippningen som skulle ha varit gjord för några dagar sedan. Samtidigt som jag startade gräsklipparen vaknade flugorna till liv och attackerade mig. Det var stört omöjligt att klippa färdigt då de små odjuren kröp in i ögon, öron och en ettrig sak fick jag ner i halsen! Dock har jag nu lyckats klippa färdigt precis innan en kraftig regnskur intog Norderön och efter denna pärs besökte jag snickarna för att se hur de sköter sitt jobb! Erik har också börjat semestern denna vecka och är här och jobbar...

Snickar-John


Snickar-Lars


Snickar-Erik


Snickar-Einar


Kommentarer
Postat av: Anne-Christin

Fina gossar och starka ser de ut också.

2009-07-14 @ 18:18:54
Postat av: Börje

Herregud, det ser ut som om ni är under tak redan ? Måste vara raska gossar o damer i farten.

B

2009-07-14 @ 21:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0