Studenten 1969

Einar har somnat med Liam och jag sitter här och lyssnar på medeltidsmusik från 60-talet och tittar på  typ lika gamla fotografier... Gjorde precis en upptäckt!  Börje och Eva! Ni firar faktiskt jubileum sedan ni "tog studenten"! Ni ser så söta och oskyldiga ut på bilderna... Ok jag fotograferar av dem....


Eva och  Börje studenten 1969


Börje             (Maria ville också vara med på bilden)             Eva


Maria och Sven


Så  vän och ljuv var din lilla syster för jämnan!!! Kommer du ihåg något annat är det fel. Det enda som är lite tveksamt är glasögonmodellen...
 Fö är jag i stort likadan fortfarande.

Kommentarer
Postat av: Eva Danielsson

Jag blir nostalgisk när jag ser bilderna. Vad söta vi var när det begav sig. Idag har vi uppvaktat en student i Stockholm, Annas son Erik, så studentfirandet känns verkligen aktuellt. Hade ingen aning om att vi firade 40-årigt jubileum. Tack för att du påminde oss! Vi firar med hummer och champagne i morgon. Anders har blivit legitimerad sjuksköterska i dag så det ska också firas.

Kram Eva

2009-06-05 @ 23:44:31
Postat av: Inga

Ha det så roligt i helgen. Nu kanske ni kan fira lite extra! Hälsa Anders och gratulera till examen!

2009-06-05 @ 23:54:20
Postat av: Lena T

Inga! Precis så minns jag dej! Visst är det kul med gamla bilder...

2009-06-13 @ 12:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0