Takstolar, trasig stol och Amerikafrämmande!!!

När jag kom hem från jobbet visade det sig att vi hade kärt långväga besök. Per hade kommit på visit till Norderön tillsammans med Peter och det var roligt att träffas igen även om det inte är av en rolig anledning Per är på Sverigebesök. Hans syster som varit svårt sjuk länge har avlidit och på fredag blir det begravning. Pers fru Tess är kvar hemma med  Kaiser the dog och bilderna nedan är till henne!

Killarna hade riktigt mysigt på uteplatsen när jag kom hem, så mysigt och roligt att Per hade suttit sönder en stol. Einar retades med honom om att han lagt sig till med den amerikanska stilen, d v s en l-i-t-e-n rondör runt midjan! och att den var anledningen till den kraschade stolen.... Per får kommentera detta.

Här kommer några bilder från kvällen:


Einar, Per och Peter


Per och Einar beskådar takstolarna


Per och Einar


Huset idag den 29/6

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad fint det blir. Kollade in takstolarna när jag körde förbi i eftermiddags.

Själv läser jag om allt som gäller biodling. Vi har haft cirka 10 000 bin på besök här i dag. Det var snälla varelser. Jag råkade döda 2 stycken av misstag och stress. Trodde det var getingar.

2009-06-29 @ 21:53:00
Postat av: Per

Jaa, jag kan ju inte annat bekönna att jag har blivit amerikaniserad runt midjan....

Men jag slog inte sönder nåt glas den här gången....se bild på länk

http://smg.photobucket.com/albums/v318/huvva/sweden2009/?action=view&current=einarschair.jpg

För övrigt så var det underbart att fö komma ut på ön igen...det var ju , typ, 4-5 år sedan....

Testade oxo nya golfbanan, som var väldigt väl designad....vackrare än Dvärsätt faktiskt...

Hoppas bygget flyter på bra och att ni snart får tid att planera en USA resa till nästa sommar....det skulle var så roligt....



Hälsn Per

2009-07-01 @ 21:50:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0