Inga - LCHF

Lena och Liam kom på besök igår och stannade till idag. Vi har haft givande samtal om både det ena - och det andra...
Lena som är något av en expert på hur det vi stoppar i våra magar, och motion också för den delen, påverkar våra kroppar och påverkar hur vi mår, gav mig en lektion i hur ett liv med LCHF skulle se ut... Jag kommer att återkomma i ämnet.

Liam skulle på födelsedagskalas på eftermiddagen och klädde därför om innan de for iväg...


Liam på väg på fest till Alfons 4 år

Kommentarer
Postat av: Anne-Christin Friman

Lågkolhydratkost: Det vill jag veta mer om. Väntar med spänning.

2009-03-22 @ 22:53:41
Postat av: Anonym

LCHF syrran kräver järnvilja ! Fokusera på Liam istället. Njut av livet, några färre kalorier in, många fler förbrukade så ska det här gå bra iallafall. Kom ihåg: Lördag max varannan dag.

2009-03-26 @ 18:47:13
Postat av: Inga

Storebror. Det låter förståndigt. Jag kanske lyder ditt råd... Lördag varannan dag låter ju bra men i morgon är det fredag!!!

2009-03-26 @ 22:01:01
Postat av: Lena

bättre att ha full fokus på allt än ingen fokus alls :)

2009-03-27 @ 18:34:22
Postat av: Inga

Hej! Jag är ju våg.... Ska jag lyda storebror eller min yngsta dotter??? I detta fall lyder jag Lena. Jag har varit "ganska" sträng med mig själv denna vecka trots en kväll på krogen igår (ett glas rödvin + fetaostsallad). Igår köpte jag nya träningsskor, träningsbyxor och t-shirt. På tisdag blir det debut på gymet! Jag känner redan nu manin komma krypande. Jag har haft det förut och då blev det -10 kg.

2009-03-27 @ 18:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0