Inga Anka? Ja - Varför inte?

Det har ju varit så mycket prat och tjafs om denna lilla människa Anna Anka. Ett tag trodde jag att hon var smart och tyckte faktiskt att hon var lite underhållande också. Nu ser jag henne som en tragisk figur och tycker lite synd om henne. Jag hoppas att Paul är snäll med henne.

Paul ja, det var till honom jag skulle komma. Jag såg Paul Anka i Folkets park i Malmö 1969. Han var sååå snyyyg. Jag kanske betedde mig lite som Anna A skulle ha gjort för jag sprang framför scenen och fotograferade med min Instamatic-kamera och hoppades förstås att han skulle se mig - men icke! Han bara sjöng om sin Diana... Jag skulle kanske ha varit mer ihärdig... eller så var det tur. Mitt liv som Inga Anka skulle nog inte ha varit så lattjo! Tänk allt man skulle vara tvungen att göra, köpa en massa kläder och smink varje dag, följa med på konserter och vinka till hans fans t ex, bara för att nämna några saker....
Nää, jag föredrar mitt liv som Inga Alke! Ni vet ju hur spännande det är!!!



Foton från mitt fotoalbum sommaren 1969 - Jag var 15 år


Kommentarer
Postat av: Bettan S

Tror faktiskt jag ska tipsa Amelia Adamo om att det finns en passande bloggare till M Magasin

2009-10-24 @ 19:20:53
Postat av: Inga

Smickrare där....

2009-10-25 @ 08:33:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0