Dagens byggbild den 3/9 - På väg mot mitt drömhus!

Det är spännande att se hur panelen växer fram... Mycket händer medan jag och Einar är på jobbet under dagen. Så här såg det ut när jag kom hem ikväll! Einar är f ö på fjällutflykt med sina ettor och kommer hem i morgon kväll.



På något vis har jag en känsla av att det är katten NISSES hus,  i alla fall att han tror det. Varje kväll när jag kommer bort till huset står han utanför ytterdörren och väntar. Han är nog beredd att flytta in vilken dag som helst!


Kommentarer
Postat av: Lena Elnerud

Just kanske huuur avis som helst!

2009-09-03 @ 20:28:33
Postat av: Lena Alke

ja, ta med Nisse. Johan och han är inte riktigt överens efter att Nisse kissade i hans väska. Men vem vet.. han kanske kan få en kompis



CoonKattungar_22152122.htm?ca=3&w=1" rel="nofollow">http://www.blocket.se/jamtland/MaineCoonKattungar_22152122.htm?ca=3&w=1

2009-09-04 @ 20:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0