Nu är det bara resten kvar!

Det rullar på... För varje dag som går så ser man förändringar. Nu är ytterpanelen där den ska och Einar började i helgen med foder runt fönstren. Vi har valt bebisbajsbrunt - hittade faktiskt ingen finare färg!





Inomhus är snickar-Lars i full gång med innertak. Idag kommer Lars2 hem med taket till stora rummet som han hämtat i Ljungaverk, det ska bli spännande att se hur det tar sig ut.

Det kanske verkar som jag inte gör någonting på bygget och det kan nog stämma. Jag gör sånt som inte syns men är nog så viktigt, bl a går jag runt med piskan när arbetstakten mattas. Sedan dokumenterar jag ju hela byggnationen som synes...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0