Ur Liams synvinkel

- Får jag låna din kamera mormor?
- Javisst, knäpp några kort du och kom och visa mig sen...

När Liam sedan kom och visade vad han fotograferat tyckte jag att det är värt att visas. Bilder som inte jag skulle ta men som kan vara roliga för eftervärlden att se...


Taket i köket


Draperiet i hallen


Mormor plockar undan efter maten


Köket, del av


Morfar har precis ätit sin efterrätt och är mätt och nöjd


Passagen mellan hallen och tvättstugan


En pelargon, en fåtölj med kuddar - i uterummet


Victor tittade förbi och fick bl a smaka på kantarellstuvning, glass och en drink


Morfar, Victor och Liam tittar på fotboll Sverige Ungern i uterummet


Jag som varit kvällens mingelfotograf heter Liam, har här morfars snyggaste glasögon på mig och har just ätit chokladglass.
NU går jag och lägger mig. God Natt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Spar alla dess bilder. Det är ju verkligen konstverk han åstadkommit. Kolla bara draperiet. Jag satt länge och funderade vad det kunde vara. Min första tanke var raffiga vaser.....

2009-09-07 @ 17:10:04
Postat av: Lena

duktig!

Hur många gånger har morfar tappat bort de där glasögonen? :)

2009-09-15 @ 19:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0