Fler bilder

Eftersom jag inte har så mycket annat i huvudet än Huset och eftersom några facebook-vänner har önskat fler foton på huset så ställer jag upp på det.  Here we go!




Favoritfönstret. Lite sakralt - alltså lite min stil! Här kommer det aldrig att sättas upp några gardiner!




Favoritköket! Här trivs jag som fisken i vattnet och här har vi redan haft flera roliga fester och ser fram emot många fler!!!




Favoritöppenspisen! - Utan ved! Efter att ha haft vedeldning i 27 år har vi bestämt att vi aldrig ska syssla med ved mer... Våra tre keramikvedträn räcker gott och  är fantastiska och spisbränsle ger en mysig värme. Varför hålla på å krångla med ved!!!




Favoritsovrummet!



Sedan några bilder på våra färgstarka bad- resp duschrum.


Badrummet - Här ska vi ha en badkar men vi kan inte bestämma oss om vi ska ha inkaklat, vanligt, bubbel, massage. Vill gärna ha förslag!




Duschrummet/gästtoa



 

Favoritmannen - som idag varit gift med mig i 32 år och nu äntligen får sitta i lugn och ro och titta på en film på sin nya TV.  Det är bäst att han njuter nu för snart kan det bli nya projekt!!!


Resten av rummen är inte så fotovänliga än men återkommer. Roligt om bilderna kan inspirera dig som ska eller håller på att bygga nytt eller renovera. När man bygger ställs man numera inför så många val som inte var aktuella när vi byggde vårt förra hus för 27 år sedan. Mycket tankemöda ligger bakom varje detalj. Som det känns idag så har vi tagit de rätta besluten varje gång men det kan hända att vi kommer på andra tankar efter hand... Just nu är vi bara JÄTTEGLADA att vi kommit så långt. Vi jobbar vidare med detaljerna... Bl a har Erik dragit för högtalare i de flesta rum och dessa ska fällas in. Mysigt med "hissmusik" i badrummet och tvättstugan! Får man ha det så här bra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0