mamma om du är så här entusiastisk blir jag orolig för dig-Lisa


Kommentarer
Postat av: Inga

Nej inte jag inte men jag har några arbetskamrater som var på samma restaurang (Mikado) som George igår kväll! De uppträdde lite åt samma håll som tjejen på filmen fast de är ju lite mognare kvinnor som vet hur man behärskar sig. En autograf fick de innan de lämnade stället!

2010-01-28 @ 22:46:25
Postat av: Stina

hahahahahahaha.. måste.. hahahaahaha.. måste andas.. hahahahah

2010-01-28 @ 23:22:49
Postat av: Annafrida

Ja, bekänn färg nu Inga, är det så exalterad du är? Får vi se dig huka i snövallarna vid färjan imorgon? (jajjamen, ryktet går, han kommer tillbaka herr Clooney).



Och om du inte planerar något annat ikväll, fredag, så är ni välkomna ner på den klassiska pizzan med tillhörande grogg och vin :) Försökte nå er via telefon, men ni har tydligen bekvämt nog total radioskugga.



Vi ses/ Annafrida och Victor

2010-01-29 @ 20:07:45
Postat av: Inga

Hoppsan... Jag trodde det var kört! Kan vi kanske ta pizzan i morgon förmiddag, ute på isen då förstås... Det kan väl inte vara svårt att flytta ugnen? Jag tror säkert att Mr C är sugen på en pizzaslice mellan tagningarna./ Kram

2010-01-29 @ 23:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0