Maria Montazami!!!

Jag säger bara: Maria Montazami.

Följ hennes liv här:
http://blogg.amelia.se/maria-montazami/


Precis som i familjen alkes blogg finns där mycket tänktvärt. I onsdags t ex då Maria skrev:

"Först och främst vill jag verkligen tala om hur ni alla har förändrat mitt liv. Ni kan inte ana vad glad jag blir av alla era fina kommentarer. Men var inte avundsjuk på mitt liv kom ihåg att jag har storlek 42 i sko storlek och att utbudet inte är så stort. Ni har alla era liv framför er och var glad för det ni har. Familj och vänner kan man verkligen inte köpa för pengar och det är det som är det mest värdefulla vi har i våra liv."

Jaa, det var som jag skulle ha sagt det själv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0