Den perfekta Fars Dags-presenten

I år är det första gången i mitt liv som jag inte uppvaktar far på Fars Dag. Anledningen är helt enkelt att min far gick bort strax efter Fars Dag förra året. Det känns fortfarande sorgligt men nu kan jag prata om det utan att gråta varje gång...

Var ute på stan med en arbetskamrat i veckan och hittade "den perfekta presenten".  Den perfekta presenten till en man och make som inte tycker att bland det roligaste i livet är att klia och massera sin fru på ryggen. Denna pryl gör livet mycket enklare...



Batteridriven... Liam och jag har provat den idag innan vi slog in den. Den är gudomlig men låter lite högt så jag lär nog inte somna. Det får bli en extra Fars Dags-present från mig till min man i år.

Förresten Einar... Tack för toalettborstarna när jag fyllde år!


Kommentarer
Postat av: annelie

Jag tycker det var en alldeles perfekt present! Jag köpte dvd-filmen "Solsidan" som vi kan titta på redan ikväll......

2010-11-13 @ 15:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0