Skänken som blev en buffé

Om tre veckor är det ett år sedan vi flyttade in i vårt nya hus. Jag minns känslan och har den fortfarande kvar varje gång jag kliver över tröskeln. Ja faktiskt - Varje gång! Vi trivs verkligen bra här i vårt drömhus!

Något som har lagt en skugga över glädjen över vårt fina hem är en skänk från 80-talet som ungdomarna i familjen tyckt skämt hela huset! Jag har väl inte heller tyckt att den passade in till 100 % men man har ju fortfarande kvar lite av "man tager vad man haver" som vi gjorde när vi flyttade in i förra huset.

Nu har jag i alla fall äntligen hittat en ny skänk (som tydligen kallas buffé enl möbelaffären) efter att ha letat i snart ett år. Nu är ni välkomna hem till jul! Titta vad fint det blev!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0