En fredag för kärlek

Medan Einar åkte iväg till Ragvaldsnäs för att roa sig med gubbarna på deras traditionella "grabbhelg" med golftävling m m stannade jag hemma och arbetade som vanligt varefter jag anslöt mig till manifestationen"mot våld och för kärlek" på torget i Östersund!

Stort! hade det kunnat vara men nu hade det regnat hela dagen och de flesta satt nog i sina stugor och lägenheter och huttrade och valde att mysa under filten istället... Men vi som var där kände värmen stråla trots kyla, vind och regn!
Efter mitt politiska ställningstagande ställde jag kosan mot O´Learys där jag träffade Stina som placerade mig vid sitt bästa bort med utsikt över lokalen med ett glas rött vin. Inom kort anslöt sig Lena, Liam och Gry och hennes mamma och många trevliga tjejer... Einar skulle nog ha stortrivts  i detta sällskap men... det är nog trevligt med grabbhelg... också.  Kram...


Kommentarer
Postat av: Joanna

Åh,va mysigt det lät! Tycker det är så roligt o läsa din blogg.. Du skriver så bra o fint! Också har de varit spännande o följa bygget av erat fina hus.. Ska hälsa på Lena o familjen någon dag,o då tänker vi våldsgästa er också! För jag vill gå husesyn på riktigt! Det ser så jäkla fint ut!:) Ha de gott,och ha en mysig helg i regnrusket.. ;) Kram från mej och dotra

2010-09-25 @ 00:52:33
URL: http://joannaolowa.blogg.se/
Postat av: Inga

Hej Joanna! Vad roligt att du tittar in på bloggen... Önskar att man var lite flitigare att skriva eftersom det faktiskt finns hur mycket som helst att skriva om.

Ni är välkomna hit och gå husesyn... Vi stortrivs i huset! Kram

2010-09-25 @ 07:42:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0