Köket är komplett!

Ett kök är inte komplett förrän man har hittat den rätta brödburken. Jag måste erkänna att jag började leta passande brödburk till köket innan vi började med husbygget. Tyvärr har mitt letande varit förgäves. Land och rike kring har jag rest och letat denna brödburk - som jag länge trodde var ljust grön i plåt! Jag har till och med varit i USA och letat på Target mittemellan Seattle och Port Angeles där jag via internet tog reda på att den skulle kunna finnas. Tess körde mig många långa mil i sin lilla sportbil bara för att komma fram och få reda på att den tyvärr var slut!!! Lite småleds var jag då! Jag var ju så nääära men det var bara att vända om...

Under året som gått har jag tänkt om. Det är inte en ljusgrön burk jag ska ha! Nej det blir alldeles för mesigt. Burken ska visserligen vara i plåt men den ska vara rosa för att få mer balans i rummet!!! I onsdags kväll hittade jag den! Brödburkarnas Rolls Royce! I dag har den levererats - Den har kommit HEM och jag kan sluta leta!



Prylgalen? Lite småtokig?? Jajamensan!!! Det står jag för. Jag har aldrig utgett mig för att vara något annat heller! Det bästa är att det finns så MÅNGA av oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0