Omtanke - Ordet för dagen!

Glädjen över att ha barn bubblar ofta upp inom mig.  Mina barn är ju utflugna sedan länge men att ha vuxna barn har inte minskat känslan. Jag har "tons of" exempel men ska ta det senaste.

Min äldsta dotter var skyldig mig lite pengar. Innan hon satte in pengarna på mitt konto hade hon fått en idé och ringde upp mig: "Mamma, du tar inte hand om dig som du borde och jag har tänkt att istället för att betala tillbaka pengarna köper jag dig något för pengarna som får dig att må bra, för det skulle du ju i alla fall inte unna dig". Jag blev tårögd över att hon brydde sig och gav henne klartecken att det var helt ok!

Igår anlände paketet med "må-bra-prylar" som jag har frossat i idag. Efter att ha tagit ett långt bad med face & body scrub, efterföljande  helkroppsinsmorning och ögonkräm ska jag nu inta Omega 3-6-9 + mineraler och efter det justera ryggen med en "krok" se www.hookofsweden.

Även om jag betalade kalaset är det OMTANKEN som räknas! Tack Lisa!


Kommentarer
Postat av: lisa

varsågod! enjoy ! glömde tigerbalsam bara, men det kanske du har hemma el kan köpa i ösd. kramkram

2011-11-20 @ 08:49:52
Postat av: AnnaKarin

Vad roligt att du börjat blogga igen! När man som jag, inte är en facebook användare, tappar man ju viktig information om släkten..

2011-12-13 @ 13:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0