Einars inhopp del V

Why in the heck - Familjen

Att denna blogg inte bor lasas av andra an familjemedlemmar var givetvis ett skamt - men vad gor man inte for att locka lasare...

Familjen ar ju inget tungt begrepp i Sverige utan har ju snarast varit ett rott skynke for etablisemanget under manga ar. Har i Mexico verkar familjen ha en hogre status, atminstone det man ser. Kan inte pasta att jag varit i narheten av de kvaliteter som min battre halft har nar det galler familjeangelagenheter. Man kan ju forstas saga att det ar typiskt manligt och att vi alla ar barn av var tid men sa latt ska jag val inte komma undan. "I love you", sager ju amerikanen i tid och otid, vi sager det sallan, alltfor sallan, atminstone jag. Att vara langt hemifran en langre tid och att ha tid att tanka efter ger ju lite annorlunda perspektiv pa vad och vilka som ar viktigast. Till alla anhoriga, barn och barnbarn vill jag en gang for alla saga att jag alskar Er, och att det galler tills jag sager nagot annat. :-)

Jag lovar att jag ska forsoka bli snallare och forsoka beharska min inneboende otalighet som kan ta sig ett ilsket uttryck ibland.

Mexico har en tillsynes ointaglig ledning eftersom det har ar mitt sista inlagg och nu tror Ni kanske att vi blir kvar har for gott. Nu ar det sa i denna tvekamp att det ar precis som i basket att 3-poangare kan utdelas. Har blir det 3-0 till hemmalaget och sammanlagt 6-5 till Sverige. Sa vi kommer hem till helgen aven om snon vraker ner!
Kramar fran Einar 

Kommentarer
Postat av: Lena och Liam!

Vi älskar er!

2008-03-27 @ 14:52:17
Postat av: Anonym

Oj vad fint, har jag sett det har forut? Om ja sa var jag val inte redo for att ta in det har an. Jag alskar sig med, jepp det ar svart att saga later sa klumpigt, i love you ar tusen ganger lattare, och oroa dig inte for ditt humor, tycker jag man maste ju uttrycka sina negativa kanslor ibland. Visst var det jobbigt ibland med ditt humor, nar jag vaxte upp, och jag kande att jag ibland inte fick plats och gehor for mina egna negativa kanslor pga av detta men ocksa pga andra manniskor och situationer, och pga min medfodda, verkar det som iaf, valdiga kanslighet forstass. Och ditt humor ar mycket battre nu an forr, tycker jag och senaste gangerna vi setts, da jag oftast kannt mig sjuk har du varit talmodig och karleksfull som bara den, som lett till att det gamla saret som kandes kvar fran din och min relation da jag var ung, nu har lakt samman. Ah vad sentimentala vi ar helt i oppenhet haha vem hade trott det innan med var delade misstanksamhet mot internet. Men det ar nat slags befriande i att oppet skriva sahar man gor ett officiellt uttalande liksom, som sitter kvar dar och alla som kan se kan se(sa lange internet finns antagligen)...till/om man andrar sig da man latt kan gora ett nytt uttalande, det ar ju skitbra man reder ut en del av sitt trassel.
kram lisa

2008-05-12 @ 12:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0