Inga - Glad Påsk!

Jag vill önska er en härlig påskhelg var ni än befinner Er, i Nacka, Skogås och övriga Stockholm, Fannbyn, Lubban, Domsjö, Ragvaldsnäs, Norderön, Östersund, Frösön, Port Angeles, Sångbäcksvallen, Kapstaden, Fränsta, Helsingborg, Sundsvall, Ljungaverk, London, Umeå, Ånge, Johannisberg, Mexico City och Ljusdal. (Har jag glömt dig får du tala om det!)
Häromdagen fotograferade jag min arbetskamrat Eva-Britt, när hon kom insusande in till Eva och mig. Eva-Britt är verkligen en frisk fläkt på jobbet. Att hon ska gå i pension i höst blir en stor förlust för landstinget i Jämtland. Tänk om vi alla hade en bråkdel av Eva-Britts energi då skulle Sveriges och landstingets ekonomi se helt annorlunda ut!

En fantastisk kvinna framför vårt fina påskträd. Det får bli mitt påskkort till Er!


Kommentarer
Postat av: Anne-Christin Friman

Glad Påsk själv. Hälsa Eva-Britt från hennes gamla Birkakompis Anne-Christin Friman att det fixar sig med pensionärslivet........bara man behåller gapflabbet

2009-04-09 @ 23:12:29
Postat av: Lena

Men glad påsk! Du skulle varit med idag så hade du också skrattat. Vi var hos farmor och fikade på vägen till stugan. Liam gick in på toaletten för att kissa. Sen hörde vi ett skrik inifrån toaletten och där står Liam blöt och en fontän med vatten som slår i taket. Så går det när man försöker tvätta händerna i bidén!!

2009-04-09 @ 23:39:58
Postat av: Inga

Kan tänka mig att Liam blev glad och förvånad över att gammelfarmor hade ett så lagom tvättställ men att förvåningen snabbt övergick i chock! Nu är han väl glad över att slippa vatten i stugan. Kram till Er från ett lite kyligt och blåsigt men soligt Norderön.

2009-04-10 @ 09:08:41
Postat av: Inga

Hej Anne-Christin! Jag ska hälsa Eva-Britt från dig. Lite orolig är hon nog inför pensioneringen men, som du säger, bara hon behåller gapflabbet så går det bra och jag kan inte tänka mig att hon någonsin slutar skratta! Det kommer att bli oerhört tyst i korridoren när hon går i pension. Ha det bra!

2009-04-10 @ 09:14:04
Postat av: nackagänget

Glada helghelghälsningar från nacka där vi letar små kycklingar att nacka så det blir en riktig go påsk-inget fjåsk!

2009-04-10 @ 10:11:01
Postat av: Inga

Tack för den glada påskhälsningen - och på rim dessutom. Innehållet var lite väl grymt men rimmet bra! Glad påsk! Kycklingar se upp!

2009-04-10 @ 12:08:07
Postat av: nackagänget

det var så lite så! och tack för paketet med godis-uppskattades i kollektivet förutom av veganen-ifs bra så hon inte fick mer magknip än vanligt, och slantarna kommer gå till nyttigheter kan du va säker på! tackeltackelitack :-)

2009-04-10 @ 12:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0