Knasig??? - OK men vänta bara...

Jag har förstått att vårt husbygge har väckt viss förundran bland vissa människor som inte känner oss så väl men för de som känner oss är det inga problem. 

Husbygget är en grej men det som kommer att hända här hos oss nästa helg kan jag ha viss förståelse för att det väcker vissa känslor. Själv är jag så hjärntvättad sedan många, många år så JAG ser inget konstigt i detta. Jag hoppas att ni stöttar mig i det som komma skall och om ni inte accepterar det fullt ut - försök ha viss förståelse och tålamod.

Om Du passerar vårt hus på lördag den 22 augusti, kör sakta, du vet inte vad du kan missa!

Kommentarer
Postat av: Polis-Grannen

Bara det inte är nåt konstig sammankomst i farten igen är det lungt. Man vill ju inte sitta på helspänn med kikaren för att ev. behöva kontakta Säpo igen. Tack för ordet.

2009-08-15 @ 16:59:48
Postat av: Anne-Christin

"OM" vi passerar?? Självklart - inte tänker vi köra bil heller. Vi tänker spatsera i stilla och maklig ro och bara GLO!! Här missar man inte någon begivenhet. Bl a i dag. Skogen är FULL av blåbär.

2009-08-15 @ 18:58:42
Postat av: Anne-Christin

Taklagsfest naturligtvis nästa lördag!!

2009-08-16 @ 09:59:31
Postat av: Inga

Någon av er är inne på rätt spår.... det är inte taklagsfest....

2009-08-16 @ 16:55:14
Postat av: Anne-Christin

Då måste det ju vara "konstig sammankomst" då! Är det dag- eller kvällstid man skall passera?

2009-08-17 @ 09:03:51
Postat av: Inga

Från eftermiddagen någon gång till framåt natten! Kan väl säga att det brukar gå lugnt tillväga till en början, en och annan diskussion kan förekomma under förhandlingarna... Nu har jag sagt för mycket!

2009-08-17 @ 19:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0