Inga - Hänt i veckan???

Ingenting händer i mitt liv som är värt att nämna. Detta skulle ju vara en blogg för hela familjen och jag vet ju att många i familjen har varit med om mycket under veckan som är värt att skrivas om men jag som inte har något att berätta sitter här i min stuga med ångest medan ni andra fladdrar vidare i era liv - mot nya mål! Kan ni inte förbarma er och ägna några minuter till denna blogg som annars sakta går en säker död till mötes! Vi har ju faktiskt våra säkra läsare att tänka på... De får inte bli besvikna.

Petter... Lisa .... Erik ... Stina .... Lena... Einar... Vad sysslar ni med?

Om jag skulle berätta om det senaste i mitt liv skulle det inte förgylla ert liv utan tvärtom eftersom jag varit krasslig senaste veckan och varit sängliggande några dagar (Kan bero på nikotinbrist, - är inte säker).. Snälla familj.... några rader tack och det ska gärna vara roligt!

Kommentarer
Postat av: Lisa

oj här blir man visst känslomässigt utpressad(se min blogg)jag missade att se att du skrev att det ska vara KUL helst också..Så här kommer lite mer..

KUL SOM HÄNT I VECKAN! EXTRAEXTRA NYHETS-FLASH!

LISA KRAMAR ETT TRÄD/ALLE'N VID HORSGATAN/FÅR OROLIGA BLICKAR MEN LISA TYCKER DET ÄR KUL OCH SARAKAJSA GÅR OMKRING VID HENNES SIDA MED MENSBLOD PÅ NÄSAN HELA DAN OCH VI

SKÄLLER UT FÅGLAR PÅ SKOJ .. sen var det inte så mycket mer kul som hände i storstan.

JO jag och petter gick på permakulturworkshop igår och byggde en dome av pinnar och gamla slanghållargrejer. annars är jag inne mest (se min blogg)

2009-02-08 @ 23:40:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0