"Det står ju i bloggen!"

När vi var hemma hos Lena, Johan och pojkarna tidigare idag var jag (förstås) nyfiken på hur Lena haft det i Västerås. Hon har ju varit på resande fot helt själv en hel helg, utan man och barn, bott på hotell, träffat en massa spännande människor som ska tävla i Talangjakten 2009 och andra med för den delen... så jag bad Lena berätta om hur det varit på resan. -Jo, det var kul men det har jag skrivit om i bloggen!
OK. Varför satt vi där??? Det kändes lite, eller ganska mycket, gammaldags eller rent av antikt att sitta där i deras soffa i deras trerummare och umgås när man kunde sitta här hemma i köket och läsa hennes blogg. Ska aldrig ställa en sån fråga mer. I alla fall inte förrän jag först kollat vad som står i bloggen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0