Tyvärr, ingen dagens bild

Näe. Humöret som varit på topp sedan ryggskottet släppte är nu nere i en djup svacka. Regnet har fallit koncentrerat över vår nya tomt, (ja faktiskt är övriga delen av Norderön helt torr!!!) och ni kan ju bara tänka er hur det ser ut när lastbilar och traktorer har härjat på tomten!!! D v s, DET BLIR INGEN BILD IDAG.
 
Jag har väl haft en romantisk dröm om detta lilla pensionärshus  där vi på ålderns höst ska sitta och kika ut genom fönstren på lingonen som stretar sig upp genom mossan utanför vår stuga.. Svårt att tänka sig just nu när vi har en massa mastodont-jordhögar och jättestenar  runt om där huset ska stå. Herre min skapare! Vad har vi gett oss in i? Har vi tagit oss vatten över huvudet? Jag frågar men får ej något svar.  Är jag på väg in i en djup kris och depression och kanske utbrändhet? 

Som tur är har jag annat att fundera på, som t ex Lenas och Johans bröllop den 1 augusti! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0