Ledsen bloggare...

Att skriva blogg är väl ingen konst. Speciellt när livet flyter på. Man bygger ett och annat hus.   Jag själv mår bra. Barn, barnbarn och föräldrar har det bra... Tills nu. Min pappa Sven som var så otroligt levande och glad förra veckan har drabbats av  stroke och ligger nu i djup sömn på Sundsvalls sjukhus. Plötsligt är allt så tråkigt, ledsamt och meningslöst. Jag är så otroligt ledsen. Skickar en tanke till mina bröder som också har det jobbigt just nu --- och naturligtvis våra respektive och alla våra barn. 
Blogga i glädje  och sorg!


Kommentarer
Postat av: Anne-Christin

Jag tänker på dig Inga.

2009-11-24 @ 09:08:45
Postat av: Inga

Tack Anne-Christin.

2009-11-25 @ 23:27:13
Postat av: Ingrid Gustafsson

Hej vännen min! Jag tänker på dig och din familj! Eva O-D hälsar! Kram Ingrid

2009-11-26 @ 13:28:58
Postat av: Margareta Risberg

Tänker på dig Inga.Det är aldrig lätt när människor som betyder mycket för oss drabbas av sjukdom. Men livet är inte alltid rättvist. Kramar från Maggan.

2009-11-27 @ 21:29:47
Postat av: Alf

En JÄTTE kram till dig och din familj. Jag vet vad ni går igenom.

2009-11-28 @ 15:28:54
Postat av: Inga

Pappa Sven somnade in lugnt och stilla på fredag natt. Jag och mina bröder med respektive och barnbarn hade varit hos honom under hela veckan så vi hade fått ta adjö. Tack till alla som tänker på oss.... kramar

2009-11-30 @ 18:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0