Leo - Ett skräckinjagande monster!

Nu kan jag berätta det! Sedan vi flyttade in i huset har vi inte haft lås på huset. Vi har haft ett handtag på ytterdörren men låset har saknats. Istället har vi haft en tejpbit över hålet så att det inte skulle dra så kallt nu när det varit neråt -35 grader! Ni vet hur det är... det blir bara inte av!

Leo har ju bott hos oss i en vecka nu och har fått göra rätt för sig. När vi åkt till våra jobb på morgonen har vi placera detta skräckinjagande monster innanför ytterdörren så eventuella inbrottstjuvar skulle bli skrämda, bajsa i byxan och dra sin kos! Visst ser han farlig ut!?,



Nu gör sig tjuvarna inget besvär längre. Lås och larm är fixat i helgen! men jag tror att Leo får ligga kvar "på-utifall-att"!

Kommentarer
Postat av: petter

larm!? inte tillräckligt avskräckande i mitt tycke...upp med stängsel minor och beväpnade legosoldater, så kan ni sitta o skita i lugn och ro i ert värdefulla hus utan att behöva oroa er för de extremt aggressiva sorkarna som gömmer sig i snön.

2010-03-01 @ 23:30:00
Postat av: stina

jag fick se bilder redan nu från eran semester på Lenas blogg. vill ha fler här!! :)

Jag sitter nu i Prag och väntar på flyget till Libanon, ska se till att uppdatera er lite också :)

2010-03-07 @ 20:41:41
Postat av: stina

jag fick se bilder redan nu från eran semester på Lenas blogg. vill ha fler här!! :)

Jag sitter nu i Prag och väntar på flyget till Libanon, ska se till att uppdatera er lite också :)

2010-03-07 @ 20:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0