Var är min bil?

Einar börjar misstänka att jag gör saker enbart för att få något att skriva om i bloggen. Så är naturligtvis inte fallet och han är faktiskt delaktig i det som hände idag.

Einar ringde mig på jobbet och vi bestämde att vi skulle åka och köpa färg m m tillsammans på Fresks. Maken hämtar mig med sin bil och vi åker och uträttar vårt ärende. På väg därifrån känner vi att det skulle sitta fint med en hamburgare och vi styr kosan mot Tages på Frösön. Vi tar med oss våra hamburgare i en påse och skyndar oss för att hinna med nästa färja. När vi kör på färjan känner jag att det är något som inte stämmer... "i morse körde jag min bil och nu sitter jag här i Einars!!??"  Jag hade alltså glömt  min bil i stan!

Einar är ledig i morgon så vi kan därmed inte samåka, får försöka hitta annan skjuts....
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Be att Einar kör dig till färjan. Där finns det alltid någon annan som skall till stan som du kan lifta med. Synd att man gått och blivit pensionär, annars hade du kunnat lifta med mig, men men......

2009-08-18 @ 19:30:16
Postat av: Inga

Jag har ordnat skjuts med Elisabeth i Böle. Hon verkade bekymrad över mig...

2009-08-18 @ 19:57:46
Postat av: Inga

Tack för omtanken!

2009-08-18 @ 19:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0