De sista påskkärringarna!

Jag satt här vid köksbordet i lugn och ro och åt frukost och bläddrade i en skvallertidning när jag plötsligt i ögonvrån ser något som rör sig snabbt utanför fönstret, i alla fall en känsla av det. "Det var väl en synvilla" tänkte jag när jag tittade mot fönstret och inget fanns där. Läste vidare. Efter en stund uppstår samma fenomen igen, nu i andra ögonvrån. Detta måste undersökas... Nu får jag se två påskkärringar som smyger runt vårt hus. En liten och en stor. Det var alltså de två sista påskkärringarna! De två blev alltså kvar! Efter en stund knackar de på. De såg hungriga ut så vi bjöd dem på lite frukost!




Påskkärringarna Lena och Liam


Hungriga påskkärringar


Kommentarer
Postat av: stina

vilka snygga påskkärringar!

2010-04-02 @ 13:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0