Welcome to Clooney Island

Ingen har väl missat att George Clooney ska komma till Sverige och Jämtland? Det är ju en höjdare utan dess like! Lite upphetsad blev jag allt när dotter Lena, som nyss flyttat hem till Norderön igen med sin familj, kom in häromkvällen och berättade om det senaste: GEORGE CLOONEY SKA SPELA IN EN SCEN PÅ ISÖN OCH TROLIGTVIS ÄVEN PÅ VÅRAN FÄRJA! Hon hade läst ett tillkännagivande i ÖP där det stod att isvägen till Norderön ska vara stängd under kortare perioder under lördagen samt att färjan skulle stå under förmiddagen! Man lägger då ihop ett och ett och får det till att George Clooney kommer att jagas över isen, hoppa på färjan, hota färjmannen (Stackars Gunnar!) som skjutsar över honom till Norderön!!! Det är där Lena kommer in i bilden, och är det så att hon vill ha hjälp så ställer man ju upp naturligtvis! Jag har förstått att hon, av en händelse, ska sitta och grilla korv nere vid färjan för att vara beredd...

Hur Lena sedan räknat ut det vet jag inte men jag vet att hon har varit osynlig under helgen. Jag vet även att en doft av nybakade kanelbullar har spridit sig från huset hela dagen idag. Jag har också hört ryktas att hon planerar att säga upp sig från sitt jobb, döpa om Norderön till Clooney Island, öppna vandrarhem där besökarna får betala 3000 kr/natt inkl kanelbullar! Ja, vad skulle man inte göra för att få sova på ön dit George Clooney kom vintern 2010 för att spela in en film men blev kidnappad av en tjej med cinnamon buns som lockbete?

Kommentarer
Postat av: Mia

Ja,jag tror att det är just så som du plussat ihop allt..och du är ju trots allt en kändismagnet-Paul Anka,George Clooney skulle ju sitta fint oxå..han är min absoluta favorit..kanske inte som skådis men vilken MAN--slurp..ser framemot om kanelbullarna gick hem;-)

2010-01-25 @ 16:17:19
URL: http://www.vikingjoddlare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0