What´s the problem egentligen???

Träffade en familj från Grekland på färjan ikväll. Supertrevligt par med två små killar. De var såååå imponerade av Jämtland att de ville stanna! Jag berättade att jag har en hus till salu på ön de var på väg till och om de var intresserade  var det bara att följa med mig hem och titta...  De bara skrattade åt mig!!! Jamen... you want to stay... I have a house! What´s the problem!

Jag tror jag stannar hemma på semestern och åker färja fram och tillbaka hela dagarna. Rätt vad det är dyker det säkert upp någon rik turist som slår till!!!  Jaa, ingen dum idé faktiskt. Jag går genast ut till vägen och sätter upp nya internationella skyltar: FOR SALE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0